Afdeling Secretariaat directie en beleid - team facility en schoonmaak - stopzetting in onderling akkoord en heraanstelling contract halftijdse (19/38) hulptechnieker in de functie van huishoudhulp (E1-E3).
Goedkeuring van het verslag van de vorige zitting van het Vast Bureau.
Afrekening 3de kwartaal 2023 van de woningen OCMW in beheer van de woonmaatschappij !MPULS.
Het vast bureau neemt kennis van het openbaar onderzoek betreffende de aanvraag van een omgevingsvergunning, in de buurt van hoeve en percelen, eigendom van OCMW en momenteel verpacht door het OCMW.
Goedkeuren van de te betalen investeringsfacturen.
In 2019 werd er gekozen voor een pragmatische werkwijze voor de berekening van de huurlasten voor zowel !Mpuls als FOD Justitie van het gebouw gelegen Volkslaan 302.
Vanaf oktober 2023 (verjaardag van de huurovereenkomst !Mpuls) wordt geopteerd voor de berekening van de huurlasten conform de notariële huurakte.
De huurlasten voor Regie er Gebouwen/FOD Justitie dienen aangepast te worden aan de werkelijke kosten.
Afdeling Welzijn en sociaal beleid - sociale dienst - heraanstelling van een voltijds maatschappelijk werker (B1-B3) (m/v) (contractueel bepaalde duur).
Afdeling Welzijn en sociaal beleid - sociale dienst - heraanstelling van een deeltijdse (30,4/38) maatschappelijk werker (B1-B3) (m/v) (contractueel bepaalde duur).
Afdeling dienstverlening en sociaal beleid - WZC Ceres - kennisname beslissing arbeidsongevallenverzekering P&V - consolidatie - bevestiging beslissing.
IVA Zorg Menen - WZC Ceres - voltijdse huishoudhulp - aanvraag eervol ontslag wegens pensioen.
IVA Zorg Menen - WZC Ceres - deeltijdse (30,4/38) huismoeder in vervanging van ELB - aanvraag eervol ontslag wegens pensioen.
Afdeling infrastructuur en technische diensten - selectieprocedure technisch medewerker - elektricien (C1-C3) (contractueel onbepaalde duur) - kennisgeving proces-verbaal + aanstellen van een voltijds technisch medewerker - elektricien (C1-C3).
IVA Zorg Menen - selectieprocedure logistiek medewerker in de zorg (IFIC 8) (contractueel onbepaalde duur) - intrekken aanstelling van een deeltijdse (30.4/38) logistieke medewerker.
Afdeling dienstverlening en sociaal beleid - sociale dienst - verkorte selectieprocedure trajectbegeleider werk & activering (B1-B3) (contractueel bepaalde duur) - kennisgeving proces-verbaal d.d. 06/11/2023 + aanstelling van 2 voltijdse trajectbegeleiders werk en activering (B1-B3) (contractueel bepaalde duur)
Uitbetaling toelagen aan welzijnsverenigingen Welzijnsschakel Menen, Welzijnsschakel Rekkem -Lauwe en Teledienst-Televestiaire, conform de samenwerkingsovereenkomsten, goedgekeurd in de OCMW-Raad van 10 november 2021.
Namens Vast Bureau,
Eric Algoet
Algemeen Directeur
Eddy Lust
Voorzitter van het vast bureau